Utsendelser på E-post fra REN AS

REN AS sender informasjon til sine brukere til deres registrerte epost-adresser. Eksempler på slike eposter er

  • E-post om "glemt passord",
  • Påmeldingsbekreftelse på kurs,
  • Ny-registrering av brukere (utsendelse av link for å aktivere brukeren)
  • E-post om REN-Nytt,
  • Melding om oppdateringer/endringer på RENblader som en bruker abonnerer på,
  • Annet

De automatiske meldingene (som f.eks. melding om REN-Nytt, kurs-informasjon, RENblad-oppdateringer etc.) kan velges bort på brukerens "Min profil": 
 

    


Se på din profil her: Se din profil

I de automatiserte epost-utsendelsene vil det i tillegg som regel være mulighet til å klikke på link nederst i meldingen for å kunne fjerne seg fra den listen som meldingen er sendt gjennom. 

REN AS forbeholder seg retten til å sende andre (ikke-automatiserte) eposter til sine brukere om evt. viktige nyheter eller saker som berører deres profil, det er en del av betingelsene for å ha bruker på REN AS.

Problemer med mottak av epost fra REN AS

I visse tilfeller kan det oppstå problemer med å motta epost fra oss, hvor våre utsendelser feiler.
De fire største årsakene til det har vi opplevd er følgende:

  1. Feilregistrerte epost-adresser i bruker-informasjonen
  2. Manglende fjerning av tidligere ansatte
  3. Overivrig spam/reklame/søppelpost-filter
  4. Feil teknisk epost-konfigurasjon hos kunden

Klikk på linkene over for å vite mer om hva man kan gjøre i den enkelte situasjonen og hvem som gjør hva i dette.

For generelle spørsmål om epost-utsendelser fra REN AS og vår politikk på dette, ta kontakt på post@ren.no.  Dersom det oppleves tekniske problemer med epost fra REN AS - ta kontakt på tech@ren.no.

 

REN IT